Nov 19

Jag var tvungen att ta en till paus i skrivandet för det var ganska mycket att göra den här veckan också. Men den här veckan har vi bara lektioner fram till onsdag för det är ju Thanksgiving. Det betyder ju inget för en svensk så för mig är det höstlov :) Om jag har tur så har jag inga lektioner på onsdag heller, två har redan blivit inställda och den tredje ska vi få reda på imorgon. Blir den inställd så har jag bara en lektion kvar den här veckan för jag har bara en lektion på tisdagar :)
 
I lördags var vi ett par stycken som åkte till Muir Woods. Det är en national park (tror jag) där man går runt i skogen typ. Men dem här träden är jättehöga så det är var lite fräckt. Vi gick runt i 3 timmar ungefär och ett tag trodde jag inte att vi skulle komma tillbaka för stigen vi gick på fanns inte med på kartan. Men vi mötte ett par personer på vägen så det var ju ett bra tecken, och jag frågade varenda en om det var långt kvar. En sa att dem hade gått i 2 timmar, nästa i 50 min och den sista i 10 min. Och det visade sig att vi inte var så långt borta ändå, som tur var :) Tog massa fina bilder, men dem får ni inte se än :) Först ska ni få se lite mer bilder från Hawaii :)
 
Efter en av matcherna stannade vi intill stranden och tog lite bilder :)
 
Hela laget!
 
Jill och jag :)
 
Tränarna :)
 
Alla seniors :)
 
Gia och Kylie
 
 
 
Dagen efter matchen hade vi hela dagen på oss att göra massa kul. Så på förmiddagen fick man välja om man ville åka och snorkla eller om man ville åka till Pearl Harbor. Eftersom jag snorklade förra året, eller snorklade gjorde jag väl inte. Jag tog på mig cyklopet och simmade längst strandkanten och kollade på reven på håll. Men dem skulle till samma ställe så jag valde att åka till Pearl Harbor. (Dem bilderna kommer en annan gång). Så efter rundturen på Pearl Harbor så fick vi göra vad man ville, och då var det ju stranden som gällde. Men tjejerna som var med ville hellre gå till hotellrummet och sova och göra läxor (tråkmånsar!), så jag följde med killarna till stranden. Det är ju inte varje dag man är på Hawaii. Här är lite bilder från Waikiki Beach.
 
 
Det var två sköldpaddor som simmade runt bland människorna, så jag försökte få en bra bild men det var inte så lätt. Dem simmade upp för luft i 1-2 sekunder bara och sen försvann dem igen.
 
Ser ni huvudet bakom tjejernas fötter? Där sticker lille killen upp huvudet för lite luft :) Han var jättenära!
 
 
 
Här har vi en dam som gock på skattjakt :)
 
Här är våran tränare Jovan. Fick reda på att han har spelade med Andreas Augustsson när han spelade i Norge i Sandefjord. Världen är liten :)
 
Imorgon har jag som sagt bara en lektion på förmiddagen och på eftermiddagen ska jag jobba i mattelabbet. Men nu ska jag sova först :)
 
God natt
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0