Nov 28

Äntligen så är den här dagen över. Jag är klar med min 20 min långa presentation! :) Och det gick ganska bra förutom att vi hade lite tekniska problem i början. Fick inte någon koppling mellan datorn och projektiorn så jag fick använda lärarens dator tillslut. Och sen när jag skulle spela upp en kort video så fungerade inte lärarens högtalare. Det var inte mycket som gick min väg. Men det gick att spela genom datorns högtalare, det var lite lågt men tror att det hördes lite i alla fall :) Men om man bortser från tekniken så gick det ganska bra. Det kändes inte som 20 min faktiskt. Hade övat ganska mycket så jag behövde knappt använda mina små tal-lappar :)
 
Och till pappa: jag snubblade på orden bara några gånger, men det var nog för att jag var lite nervös. Annars pratade jag ganska långsamt, hihi :)
 
Men dagen började inte så roligt dock. Det var när jag skulle sätta upp håret så kände jag att jag blev helt andfådd helt plötsligt. Först tänkte jag att jag blev andfådd av att sätta upp håret, men så illa kunde det ju inte varit. Sen kände jag att hjärtat slog jättesnabbt. Så jag tog pulsen och den var i 120, dubbelt så mycket än vanligt för jag brukar ligga runt 60. Inte nu igen, tänkte jag! Hade hjärtklappning förra terminen också för att jag var stressad, men då var det mer dubbelslag följt av ett kraftigt slag. Nu fick jag typ hjärtrusning och det har jag inte haft förut, så det var lite läskigt. Så jag pratade med mamma och grät lite, men sen blev det lite bättre :) Fast sen blir jag så orolig så jag kollar pulsen stup i kvarten! Men det ska nog inte vara nått farligt (enligt internet i alla fall).
 
Men idag är ju också en speciell dag av en annan anledning. Det är ju Jennies födelsedag :)
 
Grattis grattis Jennie!! :) Hoppas att du haft en bra dag, vi får fira när jag kommer hem. Det är ju typ bara två veckor kvar nu :)
 
 
 
 
 
Nu ska jag sova :)
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0