Nov 29

På torsdagar har jag bara en lektion, men läraren hade ett sjukt barn hemma så den blev tyvärr inställd, haha ;) Så idag har jag inte gjort alls mycket. Gjorde lite jobb för mattelabbet och lite läxa för Computer Programming, men resten av tiden har jag kollat runt på videor på YouTube :) Man blir ju fast när man väl börjar :) På nått sätt så hamnade jag på X Factor Australien och så såg jag på den här videon. Nu vet jag inte hur många gåner jag har sett den, ryser lika mycket varje gång! Hon har en sån där speciell röst, tror att mamma kommer gilla den. Du gillar ju såna där speciellt röster :)
 
 
Var på gymmet en stund innan med Erica, Allison och Sam. Vi hittade några basketbollar i hallen så vi avslutade med att spela lite basket :) Det fick mig att tänka på handbollen och jag saknar verkligen det. Har till och med drömt om handboll ett par gånger det senaste, haha! :)
 
Nu ska jag duscha och sedan äta lite middag. Tror att jag ska göra lite mer programmering senare :)
 
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: mamma

Rysning,rysning,rysning,Shit,sicken ståpäls man fick :D

Svar: haha :) eller hur! jag ryser varje gång :)
lindawikfors.blogg.se

2012-12-03 @ 19:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0