16 Okt

Hej svejs,
 
Mamma undrade vilken tid jag åker hem så tänkte svara på det här. Jag åker 19.45 den 13 dec och landar runt 18-tiden tror jag den 14, om jag har förtsått rätt :)
 
Ååååå jag är så arg att jag var tvungen att jobba idag. Jag streamade Sverigematchn men hann bara kolla till början på andra halvlek. Men då tänkte jag inte så mycket på det för dem låg ju under med 3-0. Sen när jag har jobbat klart har Mattis skrivit till mig på skype att det var en sjuk match och att det slutade 4-4. Trodde hon skämtade med mig så jag var tvungen att kolla nyheterna. Och tusan vad glad jag blev. Kollade highlights från matchen och jag hade gåshud flera gånger :) Önskar bara att jag hade kunnat se det, så jag är lite avis på pappa som var på plats i Berlin och kollade. Du får berätta hur det var sen pappsen!! :)
 

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon kommer värmen tillbaka, det kommer bli 30 grader onsdag och torsdag så får passa på att sova mycket inatt för det kommer nog bli svårt att sova imorgon ;) haha!
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0