30 Sept

Fick lite klagomål från mamma att jag uppdaterar dåligt så jag kände att det var dags för ett inlägg nu :)
 
Det har varit mycket den här veckan. Vi spelade match i tisdags (förlorade med 1-0 ) och i lördags (förlorade med 3-1). Lördagsmatchen spelade vi mot Academy of Arts och det laget är nog det enda som vi skulle ha chans att slå, men inte ens då vinner vi. Tror inte vi kommer vinna en enda match den här säsongen :( 
 
I fredags var jag, Rebecca och Luckan på en shoppingrunda. Vi åkte till Sports Authority för jag ville köpa ett par nya fotbollsskor för mina har spruckit lite. Men jag hittade inte några som jag tyckte om, dem hade inte heller så mycket att bjuda på. Så jag kör klart säsongen med dem jag har. Dem har bara spruckit lite där fram, så jag hoppas att det håller. Och vi har inte så många matcher kvar. Om en månad är vi i Hawaii och där spelar vi våra sista matcher.
 
Igår efter matchen så gick vi på en festival/konsert eller vad man nu ska kalla det. Beyond Wonderland hette det. Det var massa olika DJ's som spelade och tre svenskar var där. Det var Avicii, Cassette och Alesso. Avicii var nog den som var populärast, det var jättemycket folk som kom :) Här är en bild på hur området såg ut. Dem hade två scener, men vi var mest på den största scenen.
 
 
Jag fick sitta på både Fredrik, Sebastian och Julios axlar. Var nog uppe 6 gånger sammanlagt och det var nog det bästa med hela kvällen. Man kunde se ut över hela folkmassan och det var bara massa händer i luften. Det var jättecoolt :)
 
En annan grej som var lite underlig var hur alla tjejer gick klädda. Letade upp lite bilder på internet så bilderna får säga sitt:
 
 
 
Nu ska jag göra lite läxa innan vi ska kolla film i Luckans rum allihopa :)
 
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0