Okt. 2

Nu har redan hela september flugit förbi och vi är redan inne i oktober. Och de senaste dagarna har det varit hur varmt som helst. Trodde inte värmen skulle komma i år, men där hade jag fel. Har tyvärr inte kunnat njuta av den för jag har haft lektioner, möten, jobb och läxor. Men det har varit väldigt skönt att kunna gå runt i skjorts och linne och inte behöva tänka på att ta med en tjockare tröja.
 
 
Hemma i Borås håller pappa på och fixar storarummet och jag får lite uppdateringsbilder då och då så jag kan följa hans framsteg. Och det börjar se ganska bra ut :) Här är Tove och Billy-busen med också. Han är fortfarande lika söt han, tror han saknar mig lite ;)
 
 
Här är en före-bild och till och med farmor är med och instruerar om vad pappa ska göra. Det är kul att se att hon är frisk och mår bra :)
 
 
Annars har det inte hänt något speciellt här borta. Har precis gjort klart läxorna til imorgon och jag är faktiskt imponerad av mig själv. Jag blev klar med 2 sidor av mitt papper fortare än vad jag hade räknat med. Jag brukar alltid vara så seg på att skriva nämligen :)
 
Så nu är det dags att gå och lägga sig snart så jag orkar med morgondagen också. Det kommer bli en lång dag med jobb och lektioner mellan 12.30 och 19 :(
 
Kramis kramis

Kommentarer
Postat av: fanny

Det får gärna komma lite värme till Frankrike! Det har varit jättekallt nu :(

2012-10-05 @ 20:27:50
URL: http://fannywikrybell.blogg.se
Postat av: Linda

Den har försvunnit från oss nu så jag hoppas att ni har fått den :)

2012-10-06 @ 09:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0