Okt 5

Den här veckan har varit så där jobbig igen, men det är bara för att vi ska åka iväg med laget nu i helgen så jag vill få klart det mesta läxorna så jag inte behöver tänka på det sen. Imorgon åker vi ner mot Fresno (ca 3 timmar) och spelar en match där. Efter matchen ska vi hem till Erica i laget och äta mat. Hennes mamma ska laga mat till hela laget. Sen ska vi stanna på hotell lördag natt och sedan på söndag så åker vi ner till LA (ungefär 3 timmar till). Där sover vi på hotell till söndag och då är det dags för den andra matchen mot Azusa som är kl 15.30. Efter det är det dusch (förhoppningsvis, man vet aldrig hur det är med det här i USA) och sedan en lång resa hem till skolan som väntas. Det tar ungefär 6 timmar från LA så vi kommer komma hem mitt i natten. Men som tur är har vi ingen träning dagen efter :)
 
Jag hoppas att vi kommer ha tillgång till internet för jag har en presentation på onsdag som jag gärna hade velat kunna jobba på lite. Har redan börjat på den men det vore skönt om jag kunde bli klar. Har vi internet så skriver jag något inlägg till er. Om ni inte hör något så är det för att vi inte har internet. Vi får hoppas på det bästa!!
 
Nu är klockan nästan 1 på morgonen så det är dags för mig att sova lite nu. God natt!
 
 
(Bjuder på en bild som pappa skickade. Den är från i somras på mig och busen i farmors stuga i Olofsbo)

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till på matcherna, och ät inte förmycke mat. Har ju sett bilder som du lagt ut innan på mat som föräldrar lagat och det har varit väldigt mycke mat.
puss å kram

2012-10-07 @ 14:51:26
Postat av: Linda

Vad menar du med maten mamma? Du skrev att det föräldrar laget? :) haha

2012-10-08 @ 07:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0