12 Sept

Jag vet inte vad som händer med internet alltså. I förrgår fungerade det inte alls så jag gick ner till bibblan för att plugga lite, men där gick det inte heller. Det var tydligen problem med nån server, frågan är om det någonsin kommer bli bra?

Nu är jag på rummet och det fungerar faktiskt, woho :) Idag har jag tre lektioner i rad från 13.30 till 19.00 ikväll. Det kommer bli en låååång dag!

I lördags spelade vi ju match mot Simpson och vi vann med 2-0 :) Fast vi hade kunnat göra ännu mer mål så många chanser som vi hade. Och gissa vem som gjorde mål? Jag gjorde första målet för i år :) Imorgon spelar vi match igen och det är första seriematchen. Vi spelar mot Point Loma och jag har ingen aning om dem är bra eller inte. Men i år så har vi gått upp till en högre serie, NCAA Div 2, så jag tror nog att alla lagen vi kommer möta i år kommer vara bra. Så det är bara att kämpa på :)

Annars har det inte hänt något speciellt här borta. Det har varit som vanligt med fotboll, skola och nu jobb också. Det känns som att det kommer bli en ganska jobbig termin för jag har ett par jobbiga ämnen. Det kanske blir mindre timmar jobb sen om det blir för mycket. Skolan går ändå först.

På tal om jobb så måste jag gå och äta nu innan jag går till jobbet. Ska bara jobba en timma innan alla lektionerna så det blir nig ganska lugnt hoppas jag :)

Hoppas ni har det bra där hemma!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0