14 Sept

Igår spelade vi våran första seriematch och vi alla hade ju hoppats på en vinst. Men det blev det tyvärr inte den här gången. Vi förlorade med 2-0 mot Point Loma. Tråkigt, men så blir det när man inte spelar så bra som man egentligen kan. Vi har match imorgon igen så då siktar vi på revansch. Men vi spelar mot Cal Baptist och dem ska tydligen vara jättebra. Men vi ska allt visa dem vad vi kan.

Men jag vet inte om jag kan spela imorgon tyvärr. Igår efter matchen blev jag jätteförkyld, det var helt stopp i ena näsborren och snoret bara rann och rann. Jag hade nyst ovanligt mycket hela dagen så jag kände att det var något på väg. Och imorse när jag vaknade så mådde jag inte alls bra. Har ont i huvudet och känner mig hängig och har känt mig så hela dagen. Ska kolla på film och lägga mig tidigt idag och hoppas på att jag kan sova utan att vakna flera gånger under natten, sov jättekonstigt igår natt nämligen.

Till något helt annat, min lillasyster Fanny har åkt till Frankrike för att vara au pair :) Hon åkte i onsdags och jag är jätteglad att hon kom iväg. Hon kommer nog ha jättekul! Och hon ska gå i skolan och läsa franska också så hon kommer nog lära sig det ganska snabbt. Och jag fick henne att börja blogga också: fannywikrybell.blogg.se. Hon var så dålig på att höra av sig så man blev ju lite orolig ibland. Och så blev jag ju så nyfiken på vad hon gjorde också, nu förstår jag hur ni känner er när jag inte uppdaterar så ofta :)

Nu blir det film. Har inte så många filmer själv så jag fick låna en från Luckan, det blir Wall Street :)

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0