16 Sept

De två senaste nätterna har jag sovit jättedåligt. I fredags natt somnade jag kl 23, men sen vaknade jag kl 2 och kunde inte somna om förrän vid halv 6. Men sen vaknade jag kl 7 igen. Vet inte varför jag inte kunde sova, jag kände mig trött och lite sjuk också, så då bode man ju sova som en stock. Men inte jag inte. Och igår natt så kunde jag inte somna heller. Trodde jag skulle somna tidigt eftersom jag sov så lite natten innan, men kl 3 är inte så himla tidigt enligt mig ;)

Tror jag tänker för mycket innan jag ska gå och lägga mig. Har haft det jobbigt med ett ämne nu så jag har varit ganska nervös för det. Det är en klass som man tar när man är senior och man jobbar med ett slutarbete genom hela terminen som ska vara på 15-18 sidor. Jag hade problem med att komma på vad jag skulle skriva om men jag fick hjälp av min mentor så då kände jag mig lugn igen. Men när jag kom till lektionen och berättade för läraren vad jag hade tänkt skriva om så var det som att hon satte fälleben på mig och gned mitt huvud i marken, ELAK är hon verkligen! Så det ämnet dög ju inte. Jag skickade ett mejl till min mentor och hans mejl tillbaka kom som en gåva från himlen! Nu ska jag skriva om hur mexikanare jobbar olagligt i USA, och det MÅSTE hon gilla! Annars får hon med min mentor och göra! ;)

Kollade igenom lite bilder från i somras och kom på att jag inte visat så mycket bilder från sommaren, eller det måste väl vara 0 bilder! Här är jag och Tove ute med Billy-busen på promenad till en utkiksplats på Rya Åsar.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon har vi morgonträning igen så det är dags för mig att lägga mig. Ska läsa lite och hoppas på att jag blir trött av det ;)
 
God natt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag vet inte om du ser vad jag svarar när du har kommenterat på min blogg? Haha man kanske måste gå tillbaka och kolla isåfall. Jag svara iallafall innan om det är nåt speciellt jag ska ta bilder på och att jag får fickpengar men inte så mycket :)

2012-09-19 @ 21:24:55
URL: http://fannywikrybell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0