17 Sept

Nu är det den 18 September i Sverige så nu är det dags för en annan syster att fylla år :)
 
GRATTIS Kisen på 16-års dagen! :)

Hoppas du får en bra födelsedag och att missarna är snälla mot dig :) Vi kanske inte kan skypea imorgon, vet inte om jag hinner det. Annars får vi göra det en annan dag. Du får äta lite tårta åt mig med!
 
 
(När jag ser den här bilden så ångrar jag att jag klippte av håret :( Vill nog ha långt hår ändå tror jag)
 
 
Efter en låååång dag med lektioner efter varandra från 13.30 till 21.00 ungefär så ska jag gå och lägga mig. Har druckit varmt te nu (tips från Jennie) så jag hoppas att jag kan somna lättare nu :)
 
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: fanny

ja det är mycket lättare sen jag kom hit, men det är ju inte så att jag pratar flytande precis haha men jag och barnen förstår varandra oftast faktiskt det händer inte så mycket att jag ser ut som ett frågetecken längre haha så det har ju gått framåt iallafall! det är snart bara tre veckor kvar, har redan vart här i en månad på onsdag! herregud :)

2012-10-07 @ 10:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0