20 Sept

Hejsan :)
 
Idag är det dags för match igen. Den här gången spelar vi mot Grand Canyon University. Så jag tror att dem har flygit hit, annars har det varit en lång bilresa. Tror det tar typ 13 timmar att åka till Grand Canyon.
 
Igår hade vi invigning av det nya skolåret som vi har varje år. Convocation heter det och då ska man klä upp sig, fast vissa har ju lite för höga klackar tycker man :P
 
De tidigare åren så har det alltid varit supervarmt när det varit invigning, kommer ihåg att jag svettats och försökt gömma mig i skuggan. Men igår så hade jag på mig en kjol och en tröja och en tjock kofta. Det har inte varit alls så varmt som det brukar vara. Först så har man en dålig sommar hemma i Sverige, och så längtar jag efter att komma till USA och till värmen. Men nej då, när man kommer hit så är det dåligt väder här med. Det har till och med kommit lite regn och det brukar inte komma förrän i November. Det är nog dåligt väder över hela världen verkar det som ;)
 
Några av tjejerna från laget. Jag är det svävande huvudet till vänster ;)
 

Kramis!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: you know who

haha ja vissa har ju sjukt höga klackar!

2012-09-20 @ 21:21:04
Postat av: Linda

OMG, I knoooow!!!

2012-09-20 @ 21:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0