23 Sept

Hej hopp!
 
Nu när serien har dragit igång är det matcher titt som tätt. Tror att jag har glömt att säga hur det har gått de sista matcherna, men det kan vara för att jag försökt förtränga det, så dåligt har det gått. På tre matcher har vi släppt in mer än 15 mål tror jag. Woho!!! Skitbra! Igår spelade vi match igen och vi förlorade emd 6-0 mot Dixie State. Varför går det så dåligt då? Vi möter ju bättre lag nu än förra året eftersom vi är i en bättre serie, men så mycket bättre är dem inte. Det är bara det att vi get upp hela tiden och så har vi knappt några spelare. I måndags på träningen så var vi 9 stycken som tränade och resten satt vid sidan om. Sen har vi två matcher i veckan och det tar på en. Sen är det många nya som inte bryr sig så mycket verkar det som. Vissa i laget är jättearga och besvikna.
 
Vi spelade match i torsdags och i går och så spelar vi match på tisdag igen, så det är inte mycket vila vi får. Men det är bara att bita ihop, det är inte mycket kvar nu. Det är bara 5 veckor kvar och sen åker vi till Hawaii igen :) Där spelar vi våran sista seriematch så efter det är säsongen slut. Här är en bild från förra året:
 
 
 

Idag är det bara plugga som gäller. Men hade verkligen behövt köpa nya fotbollsskor!! Mina håller på att gå sönder. Men det är så jobbigt när man inte har någon bil för då måste man få någon annan att köra en :(
 
Nu ska jag se om jag kan få något vettigt gjort. Får fundera på fotbollsskorna en annan dag :)
 
Hej då!

Kommentarer
Postat av: jå sistah

Du får väl ta de i örat de som latar sig!!

Känns det skönt att serien är slut snart då? No more soccer for you!!!

2012-09-24 @ 17:59:31
Postat av: mamma

Ja,eytt nyp i örat tycker jag oxå...dålig stil att inte bry sig.Men du får bita ihop ett tag till,bra ,ge inte upp,det blir säkert bättre. Skype snart..... Kramis <3<3

2012-09-25 @ 08:27:26
Postat av: Pappa

Nu får du uppdatera med lite info slöis hihi// pappa

2012-09-27 @ 23:03:18
Postat av: fanny

svar från bloggen, menar du live? nej det tror jag inte men imorgon möter dom pappans favoritlag tror vi ska kolla på det så det blir ju kul! så får jag heja på zlatan och han på sitt haha :)

2012-09-28 @ 10:19:37
Postat av: fanny

svar från bloggen, menar du live? nej det tror jag inte men imorgon möter dom pappans favoritlag, tror vi ska kolla på det så det kan ju bli roligt jag hejar på zlatan och han på sitt haha :)

2012-09-28 @ 10:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0