4 Sep

Nu tror jag att jag har löst problemet med bilderna, för dem syns ju inte. Men jag gjorde om det, men den här gången gjorde jag det på Mozilla Firefox och nu tror jag att det ska fungera. Annars får ni säga till. Jag gjorde det genom Safari innan och det var lite strul med att få upp bilder, så jag tror inte att det fungerar så bra genom det. Så nu kan ni kolla på zoo-bilderna :)

Annars då? Jo, igår spelade vi match i den stekheta värmen! Matchen började kl 11 så jag trodde att det skulle bli ganska skönt eftersom det var på förmiddagen, men nej då. Till och med på uppvärmningen så svettades jag som en gris! Och så spelade vi på konstgräs så fötterna brändes sönder! Plus att vi förlorade med 5-2, rolig match!

Vi spelar 3-5-2 och igår spelade jag vänsterytter, men lite vänsterback på slutet. Det har mest blivit vänsterytter nu för vi har ganska många backar. Men det känns okej att spela där, men det är kul att spela back också, så om jag får byta lite då och då blir jag glad :)

Igår var det måndag, men vi var lediga för det var Labor Day. Vet inte varför amerikanare har en sådan dag ellervad det innebär. Men jag klagar inte för man får ju vara ledig från skolan :) Så den här veckan har jag bara lektioner tisdag, onsdag och torsdag. Och på tisdagar och torsdagar har jag bara en lektion. Men nästa vecka så börjar jag jobba också för då öppnar mattelabbet :) så då ska jag nog jobba lite på tisdagar och torsdagar också.

 
Nä, snart strejkar jag. Nu kan jag inte kopiera bilder från FB helt plötsligt så nu var jag tvungen att spara och sen ladda upp. Men men, jag ska allt lösa det här!! ;)
 
Nu ska jag sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0