6 Sept

Idag har varit en ganska lugn dag. Vi hade träning imorse och sen hade jag lektion kl 11-12.15. Hade bara en lektion och det var skönt för det var nära att jag somnade på lektionen, jag var så himla trött! Efter det så satt jag och Rebecca och pluggade lite i vardagsrummet som finns på våran våning, men det slutade med att vi båda somnade efter en stund :)
 
Imorgon har vi ingen träning och det ska bli så skönt med sovmorgon! Har somnat sent hela veckan känns det som. Vi har match på lördag så vi har ingen träning imorgon för att vi ska ta det lugnt och verkligen ladda inför matchen. Det vad därför vi får sovmorgon imorgon, och det säger man inte nej till :)
 
I förrgår när vi skulle åka till träningen så ville inte en av våra minibussar starta, så vi fick knö in oss i en minibuss och så körde två av våra tränare sina egna bilar. Det var väldigt trångt och mysigt kan jag lova. Vi var 18 personer i en minibuss för 12 personer :) Men jag hade tur som fick sitta i framsätet, att vara senior har sina fördelar :)
 
 
Den första bilden är tagen efter träningen på vägen hem. På väg till träningen kl 6.30 ser det annorlunda ut. Nämligen såhär:
 
 
Nu ska jag hämta tvätten som är klar och sen ska jag och Rebecca kolla på film :)
 
Hoppas allt är bra där hemma! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0