7 sep

Här i Kalifornien är det den 7 september, men i Sverige så är det den 8 september, och det betyder att lille Fanny fyller 20 år :) Jag hinner nog inte prata med henne imorgon för jag har fullt upp så jag säger det nu: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN FANNY-BANNY! :) Hoppas du får en bra dag! Vi får skypea på söndag :)
 
 
 
 
Jo, imorgon kommer som sagt bli en fartfylld dag. Från kl 9 till 14 har vi tutor training. Det är en "träning" för att som ska vara tutors. Jag ska ju jobba som tutor (hjälplärare eller vad man ska säga) i matte, men den här träningen är till för tutors i alla ämnen. Det kommer bli mycket sittande och mycket lyssnande. Vet inte varför vi måste göra det här varje år, det borde bara vara för dem nya tycker jag. Men vi får betalt så det är ju positivt :P
 
Efter det är det att gå direkt till samlingen för vi har match imorgon också. Vi spelar mot Simpson kl 16, och samlingen är kl 14 så det är fullt upp.
 
Nu ska vi nog gå till Safeway och handla lite. Mitt kylskåp ekar verkligen så det behövs fyllas på :)
 
God natt!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Roliga bilder:))//pappa

2012-09-08 @ 17:11:10
Postat av: Anonym

taaack så mycket hihi! men idag får vi skypa! vid 21-22 våran tid VA INNE!!! hihi PUSS

2012-09-11 @ 17:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0