12 April

Hej hopp :)
 
Det är skönt att det är fredag och att det fina vädret äntligen har kommit (och förhoppningsvis så stannar det också). Den här veckan så har det varit 20-25 grader och det ser ut som att det ska vara det nästa vecka också! Så det kanske blir poolen i helgen :)
 
Men imorgon bitti så ska jag kolla på tjejernas sista fotbollsmatch för våren. Det är första gången som jag sitter på läktaren och kollar, det blir nog lite konstigt men det känns skönt att inte behöva spela, haha :) Jag vill bara spela tennis nu ju!! Vi hade sista matchen igår och det känns tråkigt att det är över. Så har jag aldrig känt för fotbollen, då har man firat att säsongen alltid är slut :)
 
                                               Saknar tjejerna men inte fotbollen :P
 
Tennismatchen förlorade jag igår med 6-0, 6-0. Men det var jättekul att spela ändå :) Den tjejen jag spelade mot ska åka till Sverige i Juli och vara där i 1.5 år, så hon blev jätteglad när jag sa att jag var från Sverige. Hon kunde några meningar, så jag försökte lära henne några mer ord ;) Men matchen var jämn ändå. Jag var nära att få några gem, men det ville sig inte. Tränaren sa att jag såg ut som en riktig tennisspelare nu, haha :) Så nu kan jag ju inte sluta spela, nu måste jag ju träna så att jag blir bäst!!
 
I eftermiddags så var jag, Andrea, Fredrik och Luckan ute på en löprunda. Vi åkte till skogen ca 5 min från skolan och sprang där, det är mysigare att springa där än att springa runt tråkiga skolan hela tiden. Så det blev att vi var ute i 1 h och 10 min :) Kommer ha sån träningsvärk imorgon för jag hade redan träningsvärk från matchen igår :(
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig så att jag orkar gå upp imorgon :) Avslutar med en bild på Sune-busen :)
 
 
God natt!
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Va skönt att värmen har kommit,här är de ganska kallt men på söndag o måndag ska solen komma, :D va tråkoigt att det inte blir nån tennis mer,men du får börja träna när du kommer hem,du kan ju börja i elfsborg,hihi,hoppas ni får en skön helg för det ska jag ha, på spa på Hotell Tylösand,ska bli skönt. SöööteeeeSune, Puss å kram :D

Svar: ja jag får börja träna när jag kommer hem :) jaha, vad kul. var det din födelsedagspresent? :)
lindawikfors.blogg.se

2013-04-13 @ 09:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0