18 April

Hejsan,
 
ville bara in här och säga en sak. Det är bara EN MÅNAD kvar till graduation! En enda månad, sen är det slut. Då har jag varit här i 4 år och allt har gått jättefort! Jag kommer ihåg när jag först kom hit, då ville jag bara stanna en termin. Jag gillade det inte alls. Men sen så lärde man känna alla och jag började trivas mer och mer. Under den här terminen så har jag verkligen förstått hur mycket jag trivs här och hur bra jag har haft det, även om själva skolan har sina brister. Men jag har verkligen försökt att njuta den sista tiden för det jag vet att våren bara springer förbi. Det går alltid så himla fort, och det har det gjort den här våren också.
 
Snart står jag där framför bibblan i min svarta klädnad och mössan på :) Men först så måste jag skriva klart två uppsatser den här veckan, sen är det inte mycket kvar :)
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0