28 Aug

Åh jag är så irriterad! 
 
Jag och Nathalia bestämde att vi skulle träffas 8.30 utanför min lägenhet för att ta oss till mötesplatsen för en tour som skolan anordnat. Det handlade om området El Raval som är det farliga området om jag minns rätt. Så jag var ju utanför 8.30. Jag väntade och väntade. 8.50 gick jag upp för att kolla Facebook för att se om hon hade skrivit nått. Då skrev hon att hon skulle bli sen, så jag väntade några minuter och gick ner sen igen. Jag väntade och väntade, hon kom aldrig. Ni är klockan 9.50 och touren skulle börja 9.45 så den har jag ju missat nu. Jag vet fortfarande inte vart hon är för hon har inte skrivit något. Nu är det ju försent för touren så jag får hitta på något annat. Tänkte ta mig till La Rambla och gå runt där och kika lite. Något måste jag ju göra idag annars har jag ju gått upp 7.30 i onödan! 
 
Det blir nog bra.
 
Hej så länge! 

Kommentarer
Postat av: mamma

Men vad är de för en kompis som inte kan passa tiden?
Har du lärt dig hur man anvönder gasspisen nu? Annars får du be nån,kolla bara så att den inte är på för det blir inte så bra annars. Hoppas du har de bra gumman
vi saknar dig som vanligt. Puss å kram

2013-08-28 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0