Feb 11

Den kommande dagarna kommer jag ha ganska mycket att göra, så det kommer nog inte bli så mycket skrivande här. Men idag har jag fått ganska mycket gjort, så det känns skönt :) Klockan är bara 21.30, men för en stund sedan när jag gjorde matte så kom jag på mig själv med att göra jättelätta missar, så då var det dags att sluta kände jag :) Det är ingen idé om jag bara gör fel hela tiden, då är det bättre att förtsätta imorgon :)
 
Så nu ligger jag i sängen och roar mig med SongPop och BubbelSafari på facebook, haha :) Ska roa mig en liten stund till, sen ska jag sova så att jag är pigg på träningen imorgon. Det gick faktiskt bra på träningen idag. Handleden känns jättemycket bättre, det gör knappt ont alls längre, så det känns jättekul :) Min assisterande tränare sa att mina backhand och forehand slag ser mycket bättre ut, det är kul :) Nu har vi en träningsmatch på fredag innan första hemmamatchen på måndag. Det är lite nervöst, det är så många som säger att dem ska komma och kolla nämligen. Men man vet ju aldrig, det kanske är mycket prat men liten verkstad, vi får se :)
 
Nu ska jag fortsätta att spöa mamma och Mattis i SongPop ;) hihi!!
 
En bild på mig, Kajsa och Mattis från sommaren 2009. Vi var i Stockholm för att fixa visum till mig :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är snart ikapp dig, låter dig vinna några gånger men sen så :D tar jag dig,hihi, hoppas det går bra i tennisen så du kan satsa på att bli proffs sen.haha puss å kram :D

2013-02-13 @ 17:07:47
Postat av: Matilda

haha, vi ser jätte små ut :)

2013-02-16 @ 13:56:37
Postat av: Matilda

vem spöade vem i songpop?haha :)

Svar: det är ju bara tisdag? :)vänta bara!
lindawikfors.blogg.se

2013-02-18 @ 16:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0