Feb 17

Det blev en liten paus här i bloggen för det har varit en fullspäckad vecka här i Oakland och jag är så glad att den är över :)
 
Jag hade två prov, ett i torsdags och ett i fredags, så det var mycket plugg hela veckan. Men det var också konsert på onsdagkvällen :) Det var Swedish House Mafia som var i San Fran och röjde :) Det var på ett ställe som tar in ca 7,000 personer, så det var inte en stor konsert som det var i Stockholm. Jag tror vi var 14 stycken från skolan som åkte, fast vi var 6 stycken som höll ihop hela kvällen, sen såg man dem andra lite då och då :) Här kommer lite bilder från kvällen :)
 
 
 
 
 
 
Imorgon var det tänkt att vi skulle spela första hemmamatchen, men idag fick vi reda på att motståndarna inte hade tillräckligt med spelare, så matchen blev inställd. Det var lite tråkigt för det var ganska många som skulle komma eftersom det är en ledig dag imorgon (President's Day). Men vi spelar två matcher i veckan, både fredag och lördag, men jag vet inte om det är hemmamatcher. Vi får se :)
 
Nu ska jag kolla på film innan jag somnar.
 
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0