Feb 19

Efter helgens alla Swedish House Mafia konserter så är det det enda som spelas just nu :) Det var flera på skolan som gick de andra dagarna och alla tycker att det var hur bra som helst :) Just nu hör jag nån i korridoren som röjer loss till SHM :) Då är man lite stolt att man är svensk!
 

Igår blev det ju ingen match, men vi hade träning istället. Vi samlades 12.45 så jag tänkte att vi kommer väl tillbaka runt 15-tiden för vi brukar träna i ca 1.5-2 timmar. Men nej då. 16.40 var vi tillbaka på skolan! Jag var helt slut efter det och så skulle jag skriva en uppsats till idag. Även om man inte springer så mycket i tennis som man gör i fotboll så är det ändå jobbigt att träna så länge. Man måste ju vara fokuserad hela tiden, och handleden kände av dem 3.5 timmars träning :) Men idag regnade det så vi fick ledigt idag, så det var skönt :) Men imorgon är vi tillbaka på planen igen kl 7. Vi spelar match på fredag och lördag den här veckan. Det ska bli roligt, men det är ändå lite nervöst. Vi spelar Sonoma på fredag och dem är tydligen jättebra :S
 
Nu ska jag kolla lite på Solsidan hade jag tänkt. Har inte följt det från första början utan bara sett några avsnitt här och där, så nu ska jag se alla säsongerna :)
 
Hoppas ni har det bra där hemma!
 
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0