Feb 2

Idag var det dags för min andra förälder att fylla halvvägs till 100 :)
 
Grattis på 50-års dagen lille mammsen :) Jag hoppas du hade en bra dag! Det verkade som att ni hade det trevligt när vi skypeade i alla fall :)
 
 
Igår hade jag ju som sagt min första tennismatch. Men det var en träningsmatch bara så det var inte upplagt exakt som en riktiga match kommer se ut. Men det var bra att pröva på det i alla fall :) Vi spelade ett set mot två olika tjejer. Första matchen så gick det ganska bra, jag tyckte att vi var ganska jämna. Men jag förlorade med 6-4. Andra matchen spelade jag mot en som var lite bättre, men den matchen tyckte jag var roligare att spela. Det var liksom inte att bollen gick 2-3 gånger fram och tillbaka, utan det kunde vara runt 10 gånger fram och tillbaka. Så den matchen tyckte jag var roligare men jag förlorade med 6-1.
 
Men min tränare tyckte att jag spelade bra. Han sa att jag till och med såg ut som en riktig tennisspelare :) Det var roligt att höra!
 
Idag var den första riktiga tennismatchen, men jag hade lektion så jag kunde tyvärr inte vara med. Nu får jag vänta i två veckor innan nästa match. Men då hinner jag träna upp mig lite till :)
 Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Luckan har precis klippt Rasmus hår och jag har suttit jämte och bidragit med musik och åsikter :) Kl är nu 22 så jag tror att det blir en lugn kväll :)
 
Ha det bra så länge!
 

Kommentarer
Postat av: mamma

tack lilla gumman, de va kul att skypa igår, å tack för presenten, ska bestölla tid snart. Vi hade jättekul igår, men mycke mat blev det över,typiskt. Va kul att det går bätttre i tennisen, Ha en skön söndag. Saknar dig puss å kram :D

2013-02-03 @ 12:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0