Feb 22

Idag är det matchdag :) Vi spelat mot Sonoma, har ingen aning om dem är bra eller inte, men dem är säkert bra :) Har varit lite krasslig de senaste dagarna och igår skippade jag träningen för jag hade ont i halsen. Men jag kurerade mig över hela dagen, det blev mycket te och strepsils :) Men idag känns det bättre i alla fall.
 
Vi samlas 11.30 och innan dess ska jag ha lektion. Sen är det match imorgon också, så det är mycket tennis på schemat den här helgen :)
 
Och vet ni? Det är bara ca 2 veckor kvar tills Ida kommer hit och då är det Spring Break!! Våren går alltid så himla fort, det är nästan lite tråkigt. Snart står man där framför bibblan och tar emot diplomet, och då är allt över ju :( Men det ska bli kul också!
 
Nu måste jag springa till lektionen! Håll tummarna kl 14 min tid, kl 23 eran tid :)
 
GOOOOOOOO HAWKS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0