Feb 4

Igår var det Super Bowl-söndag., finalen i amerikansk fotboll. Jag är inte så intresserad av den sporten med San Francisco 49ers skulle ju spela så då är det ju lite kul :) Fast jag såg inte hela matchen, den höll ju på i över 4 timmar. Jag och Andro (från Kroatien) spelade tennis på en allmän bana som vem som helst får spela på. Den ligger bara ca 5 min från skolan, så det är bra. Han har spelat när han var mindre så han ville spela mot mig. Men jag hade ingen chans, haha :) Men jag fick några poäng i alla fall.
 
Vi kom tillbaka till skolan när halva matchen återstod ungefär. Men då hade jag ju missat showen som var i halvtid, och det var ju Beyonce :( Så jag var tvungen att kolla på den i efterhand. Vill ni se uppträdandet så kan ni göra det med :) Det var ju en Destiny's Child mini-återförening!
 
 
 
Nu ska jag kolla lite på Harry Potter, har bara sista filmen kvar nu ;)
 
God natt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi kanske ska ta oss en liten match när jag kommer? Jag är ju gammal tennis-elit... noot!! :P

Svar: du får vara emd på träningen ida :P haha
lindawikfors.blogg.se

2013-02-05 @ 16:22:25
URL: http://www.whenthenisnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0