Feb 8

TODAY IS THE DAY!!!
 
Om någon timme ska jag, Rachel och Kayla åka in till San Francisco för att kolla på Ed Sheeran :) Det ska bli så himla kul! Nu ska jag lyssna igenom alla låtarna en gång till så jag kan texterna ganska bra i alla fall :)
 
Och igår var jag på bio med mina tenniskompisar Carmen, Brittany och Lamella :) Vi såg Les Miserables! Och det var en jättebra film, fast jag tror nog att jag såg den när jag var för trött, haha :) Hade ju gått upp tidigt på morgonen för träning och sen lektion, läxa och jobb innan bion som började 20.50. Och den filmen var ca 2.5 timma, så jag slumrade visst till en snabbis i mitten på filmen :P Fast det var en grej som jag blev lite förvånad över. Jag visste ju att det var en musikalfilm, men jag trodde inte att dem skulle sjunga HELA tiden! För det gjorde dem verkligen, så ibland tyckte jag nästan att det blev lite mesigt när dem sjöng till varandra istället för att prata. Men annars så var den jättebra!
 
Nä nu måste jag göra mig iordning innan vi ska äta och åka iväg till San Fran. Det ska bli såååååå kul!!!
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

ÅHHHH, Jag är SÅÅ avis! JAG VILL OCKSÅ SE ED! Han är ju helt otroligt bra! :P Vad tyckte du? Var han bra live? :D
Jag pratade med Ida med, vad kul att hon ska komma och hälsa på dig! :D Blir det lite road trip då? ;)

Svar: Jaaa han var jättebra :) Fast det var två av mina favoritlåtar han inte spelade :( Jaaa, det blir lite roadtrip. LA, Las Vegas ohc Grand Canyon tror jag :)
lindawikfors.blogg.se

2013-02-09 @ 14:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0