Jan 31

Idag var det rena julafton efter träningen :) Vi fick alla nya skor och nya kläder. Imorgon är ju första träningsmatchen så vi ska se lite proffsiga ut! Vi fick två linnen (svart och röd), två kjolar (svart och vit), skor och en längärmad tröja som jag inte har en aning om vad det heter. Det är en lite tajtare tröja som man har när man löper. Och allt är Nike och det var ju inte billiga grejer precis. Fast vi kanske fick lite billigare, det vet jag inte. Och alla var så avundsjuka för att vi fick skor eftersom vi inte får det i fotbollen :) Nu ville alla spela tennis helt plötsligt :P
 
                                                        (Grisen fick såklart vara med på bild :P )
 
En annan bra sak hände idag också. Ida bokat flygbiljett idag, hon ska komma och hälsa på mig i mars :) Hon kommer när vi har Spring Break så vi ska åka till LA, Las Vegas och Grand Canyon :) Det kommer bli jättekul!! Och sen kommer pappa och Fanny 1.5 månad senare, och sen Ia och Tove precis innan graduation :) Det känns som att den här våren kommer gå hur fort som helst!
 
Ida och jag i julas :)
 
Det var faktiskt en till bra sak som hände i måndags. Jag fick ett mejl om hur jag ligger till med klasser och så inför graduation. Och längst ner i mejlet står det så här:
 
Allowed to particiate in Commencement?     YES
 

Wohoooooooo :) Det betyder att jag inte har några mer klasser att ta efter den här terminen och jag får lov att ha på mig den svarta kappan och mössan (eller vad man ska kalla det) och slänga den i luften som i alla filmer ;)
 
Men som med alla bra saker så kommer det även dåliga. I måndags betalade jag skolan och då låg dollarn i ca 6.46. Sen gick jag in och kollade igår, och då har den såklart sjunkit till 6.35 :( Så jag förlorade ca 1000 kr. Det var lite surt. Men jag får väl jobba lite extra i mattelabbet :)
 
Om några timmar är farmors begravning hemma i Borås. Kl 10 är den så släkten börjar väl gå upp om nån timma kanske. Det känns lite tråkigt att jag inte kan vara där, men jag känner ändå att jag gjorde rätt som i att inte åkte halva jorden fram och tillbaka på 4-5 dagar. Jag har ju fått farmors godkännande nu också så nu känns det också bättre för det. Jag hoppas jag hinner skypea med dem imorgon bitti (för mig) innan jag ska iväg på match.
 
Nu ska jag lyssna lite mer på Ed Sheeran och sen gå och lägga mig.
 
God natt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Wohooo!!! 5 veckor kvar :) :)
Shietans att ni får så fina grejer till tennisen!! Ni är väl ändå nybörjare? Så skulle det varit i Sverige :)

Svar: jag vet :) det är allt lite lyxigt!! ja tänk om man hade fått sånt i sverige :P
lindawikfors.blogg.se

2013-02-02 @ 18:44:50
URL: http://www.whenthenisnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0