Jan 15

Idag är det Rasmus födelsedag, han blir gammal man nu. Hela 26 år :) Han har uppkörning just nu (kul present till sig själv om han klarar det :) ) så jag och Hernan ska åka och köpa en liten tårta eller nått. 
 
Annars har jag inte gjort mycket idag, hade lektion 13.30-14.45. Nu har jag ju bara lektion en gång om dagen så det känns som att jag kommer bli ganska lat av mig :) Men Mattelabbet ska starta nästa vecka så då kommer jag börja jobba också.
 
Tennistränaren skickade ett e-mail till mig precis :) Jag ska nog träffa honom imorgon eller på torsdag så då får vi se hur det blir. Han sa att jag inte behöver vara med på alla träningar och matcher, för jag vill inte missa för mycket i skolan och riskera att jag får sämre betyg när jag bara vill vara snäll och hjälpa till. Och det verkade som att han förstog det, så vi får se vad han har att säga när jag träffar honom. Men jag blir ju lite nervös nu när jag tänker på det. Att jag ska spela tennis? haha :)
 
Nu ska vi åka iväg och köpa tårta :)
 
Hej svejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0