Jan 16

Imorgon bitti är det tennisträning, woaaaaa!!! Jag är lite nervös faktiskt!! :) Men jag pratade med tennistränaren idag och det är inte bara jag som är nybörjare. Vi är 4 stycken: jag, två softboll -tjejer och en tjej från cross country laget. Och dem har inte heller spelat så mycket tennis, så det känns lite bättre. Fast jag är ändå lite nervös, jag vill ju inte vara jättedålig. Det är ju inte kul!! :P
 
Men tränaren sa att jag skulle träna några gånger och sen bestämma mig vad jag ville göra. Och han sa att jag inte behöver vara med på alla träningar och matcher. Eftersom vi hjälper dem så ska vi inte behöva missa lektioner och så för det, så det är ju bra. Så vi får se hur det känns imorgon :)
 
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Hade lektion imorse och sen har jag gjort lite läxa och bara tagit det lugnt. Imorgon ska jag också prata med en lärare som jag hade i Finans och se om hon vill göra en independent study med mig. Jag behöver en till matte-lektion för att få en minor i matematik och hon är nog det sista hoppet. Har frågat andra lärare, men dem har inte tid, dem gör det på deras fritid liksom så det förstår man ju. En independent study kan man ha om man behöver en kurs som inte lärs ut för tillfället t.ex. Då kan läraren göra en egen kurs som innehåller ungefär samma grejer om läraren vill och har tid. Eftersom det inte finns någon mer mattekurs jag kan ta, och det finns ingen onlinekurs på någon annan skola heller, så är det enda hoppet :( Jag hoppas det komer lösa sig.
 
Nu ska jag sova så att jag är utvilad till träningen imorgon. Avslutar med en bild från i höstas någon gång :)
 
Jag, Paola, Rebecca och Kristy :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0