Jan 20

Nu har jag klarat mina första tennis-träningar :) Den första träningen var i torsdags och det var ingen lugn start. Vi började träna 7.30 och kom tillbaka till skolan förrän 10.30. Så det blev ca 3 timmars tennis första dagen, och vilken träningsvärk jag haft! Jag har haft ont i hela överkroppen i flera dagar plus att jag fick en blåsa vid tummen första dagen. Men det är kul ändå :)
 
I fredags så var vi på bröllop. Daniel som gick på skolan för några år sedan gifte sig med Tammy :) Så det var jag, Fredrik, Luckan, Rasmus och Tom som var bjudna till själva bröllopet. Vi var i San Fran några timmar för vi gick och åt efteråt också. Sen på kvällen åkte vi till ett ställe i Oakland för att fira :)
 
Annars har det inte hänt så mycket här. Vi är lediga imorgon för det är Martin Luther King Day, fast spelar man tennis så ska man träna kl 8 på morgonen :) Men det är ju inte kl 6.20 som när jag spelade fotboll, så det är lugnt. Är bara rädd för att det blir en lååååång träning imorgon också eftersom det är en helgdag och ingen har lektioner. Men det får vi se imorgon :P
 
Nu ska vi kolla film :)
 
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0