Jan 23

Nu är jag och jobbar i mattelabbet, men det är ingen här så jag tänkte göra lite läxa så länge. Det är ju lika bra så är den klar sen :)
 
Fanny skickade ett mejl med bilder på farmor precis. Farmor dog den 3 januari så dem ska sätta ihop ett bildspel så jag bad Fanny skicka lite bilder som dem hade valt ut. Fast det var nog inte bra att jag kollade på dem nu för nu sitter jag här och gråter nästan. Jag vet inte om jag har förstått än att hon inte kommer komma tillbaka. Nu när jag är här i USA så hade jag ju inte fått träffa henne ändå förrän när jag kommer hem i maj. Så på ett sätt känns det som att allt är som vanligt, fastän att det inte är det. Men nu är hon med farfar i alla fall och det känns bra. Nu är dem inte ensamma.
 
 
Den här bilden tyckte jag var så söt på farmor!
 
 
Här är jag, Fanny och Tove och julbakar hon farmor och farfar som vi brukade göra varje år.
 
Nu ska jag torka tårarna och försöka tänka på något annat en stund.
 
Hej då!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0