Jan 25

Den här dagen började med tennisträning igen. Fast det hade regnat över natten så banorna var fortfarande blöta, så det blev löpning idag igen :( Men tränaren ville att vi skulle spela senare på dagen om vi kunde så att vi fick spela lite tennis. Så jag och Carmen åkte efter lunch och vi spelade våran allra första match :) Carmen spelade lite tennis i High School men hon har inte tränat så många gånger som jag har gjort nu för hon kom inte första veckan. Så jag vann faktiskt min allra första match :)
 
Imorgon bitti ska vi åka och träna igen. Det är ingen vila alls när det gäller tennis har jag märkt :) Men det är roligt ändå så det är ingen fara :)
 
Annars så har det inte hänt så mycket idag. Just nu sitter jag, Andrea och Luckan och kollar på Harry Potter :) Ska gå och lägga mig snart tänkte jag.
 
Jag avslutar med två bilder från förra terminen på mig och Erica. Vi hade lite tråkigt i bibblan :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0