Jan 28

Klockan är bara halv tio på kvällen men jag är jättetrött så jag ska lägga mig snart. Jag har satt på Harry Potter så jag ska se hur länge jag orkar kolla :)
 
Imorse på tennisträningen så spelade vi ett set mot två olika personer, och jag vann faktiskt båda två :) Fast det var mot nybörjare som mig själv så jag har ju ingen suck mot dem andra. När man kollar på när dem spelar så går det ju bara liiiiiite fortare ;)
 
Skriver inte så mycket nu, är för trött för det :) Men imorgon ska jag berätta om min dröm som jag hade i natt. Det var en bra dröm fast lite jobbig precis när jag vaknade. Men jag är glad att jag hade den. Berättar med imorgon, nu blir det Harry P-mannen :)
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0