Jan 30

Nästa fredag är det dags för konsert :) Jag, Rachel och Kayla ska se Ed Sheeran inne i San Fran. Det var längesen jag gick på en konsert nu, senast var nog Robyn för två år sedan. Så det ska bli roligt :) Håller på att försöka lära mig alla låtar så att man kan sjunga med, det måste man ju! Så jag lyssnar på hans skiva så mycket som det går :) Sen några dagar senare så är det konsert igen. Men då är det lite annan musikstil. Det är Swedish House Mafia som spelar då :) Båda konserterna ska bli roliga att gå på :) Och på SHM är vi jättemånga som ska gå, säkert 15 personer!
 
Förrutom att lyssna på Ed Sheeran så har jag inte gjort något speciellt idag. Vi hade träning, sen lektion och efter det lite jobb. Och nu ligger jag och kollar på Harry Potter igen :) Har inte sett klart alla än.
 
Hoppas ni har det bra där hemma!
 
Puss och kram
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Kajsa är jätteavis på dig,hon vill oxå se han :D

Svar: haha :) hon får ju se justin bieber :)
lindawikfors.blogg.se

2013-01-31 @ 16:48:04
Postat av: mamma

Hoppas du har de bra kramis :D

2013-01-31 @ 16:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0