3 Mars

Hejsan :)
 
Tänkte bara säga hej innan jag går och lägger mig. Den här dagen har varit väldigt lugn. Åt brunch och sen skypeade jag med Fanny ganska länge :) Vi har inte pratat på ett tag så det var kul att prata med systra mi :) Sen har jag gjort lite läxa och så tränade jag för en stund sedan.
 
Igår hade jag ju som sagt lektion från 13.00-16.00. 3 timmar lång men det gick ändå ganska fort igår, så det var bra :) Innan lektionen gjorde jag en liten planering över min och Idas Spring Break-resa. Jag kollade med hotell, hostel och bil också, så imorgon ska vi skypea och boka tror jag :) Berättar mer om resan när allt är klart.
 
Efter middagen igår blev det en tennisrunda igen :) Det var jag, Brittany, Fredrik, Luckan, Tom, och Bobby som åkte och spelade. Det var väldigt roligt och det kändes inte som att vi spelade i 2 timmar. Tiden går fort när man har roligt :)
 
Nu ska jag spela lite Candy Crush innan jag somnar ;)
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0