30 Mars

Hejsan :)
 
Internet är lite dåligt här på skolan. Det har knappt fungerat sedan i onsdags kväll och IT säger att vi har blivit cyber-attakerade. Och det tror dem att vi ska tro på? Min mattelärare berättade att det var någon cyberattack i Europa och att det är det dem syftar på, men det är bara våran skola som har fått problem. Inte någon annan i hela Oakland har problem, så dem har tydligen riktat in sig på oss. Dem säger bara massa lögner för att dem inte vet själva vad det är. Och nu är det ju påsk så nu är vi kvar här på skolan helt själva utan internet, det är ju kul.
 
Just nu använder jag Luckan mm.'s internet. Dem är några stycken som betalar för ett snabbare internet och det fungerar fortfarande (ett annat tecken på att vi INTE har blivit cyberattackerade). Så jag har fått deras lösenord, men det räcker inte till mitt rum så jag sitter nu i korridoren utanför deras rum :) Men det går bra en snabbis!
 
Idag hade vi match igen mot Sonoma. Carmen stukade foten igår och den var helt blå idag så hon kunde inte vara med. Så vi var en spelare kort. Men vi hade inte en chans att vinna ändå, haha :) Alla tjejerna i lager förlorade sina matcher. Men på torsdag spelar vi mot Mills igen och dem är vi ganska jämna med. Så vi hoppas att vi har utvecklats så att vi kan slå dem på torsdag :)
 
Ville bara in här en snabbis och hälsa glad påsk till er där hemma. Jag har inte firat påsk på 4 år nu så jag vet knappt vad man gör på påskafton, haha :) Här på skolan gör vi inget speciellt. Värsta ovädret är på väg in så det blir nog en lugn kväll. Måste göra lite mer matte, har prov nästa vecka och nu börjar det bli riktigt klurigt :P
 
Jag med påskägget jag fick förra året. Har fortfarande kvar det och så har jag lite svenskt godis som Ida tog med sig, så jag ska nog göra mig ett eget påskägg ;)
 
Vi hörs en annan dag :)
 
Kram Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0