5 Mars

Den här dagen har varit helt fullspäckad. Jag har inte haft en lugn stund :)
 
Träning på morgonen och sen efter frukosten så skypeade jag med Ida i typ 2.5 timma. Vi fixade klart allt (hoppas jag) med resan :) Men det får jag berätta om en annan gång, är för trött nu. Sen hade vi ASHNU-möte (elevrådet) och efter det hade jag lektion med en gång. Fick ta med mig en lunch-macka to-go :) Sen var jag tvungen att jobba 15-16 och 17-19 för det var två personer som inte kunde idag. Men det är bra, då får jag lite mer $$. Sen åt vi middag och så har jag och Selina pluggat matte till ett quiz vi har imorgon. Så jag kommer somna gott nu känner jag! :)
 
Jag skriver mer en annan gång. Jag kommer ha mycket att göra de sista dagarna innan vi åker till Utah med tennislaget. Och sen kommer ju Ida på fredag :)
 
Nu somnar jag nästan, god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0