Mars 1

Den 1:a Mars bjöd på väldigt fint väder här i Oakland. Det var runt 22 grader, soligt och klarblå himmel :) Men det är lite tråkigt med amerikanare, för dem gillar inte att sola lika mycket som vi svenska. Kunde inte hitta någon som ville ut i solen så jag gick och satte mig utanför kapellet som har fin utsikt över San Fran. Där sat jag och solade lite och läste en bok :)
 
Annats har jag inte gjort alls mycket idag. Det känns som att jag har glömt nått? :) Efter middagen fastnade jag framför YouTube. Satt och klickade runt på alla möjliga videor. Satt där fram till kl 22 och sen var jag tvungen att vika ihop tvätten som hade varit klar i 1.5 timme och låg i torktumlaren och väntade på mig :P
 
Fick reda på idag att Beyonce ska ha en turne nu i vår/sommar. Typiskt att hon ska börja med Europa och sluta i USA så vi går om varandra. Kunde det inte ha varit tvärtom så att jag kunde få se henne? Typiskt! :)
 
 
Imorgon har vi tennismatch, men jag har min lördagslektion så jag kan inte vara med och spela :( Men det är bestämt nu i alla fall att jag ska med till Utah och spela två matcher. Vi flyger nästa fredag, jag är med och spelar lördag och söndag. Sen flyger jag hem söndag eftermiddag till SFO där Ida är och väntar på mig :) Hon kommer få vänta i ca 1.5 timma, men det var lugnt för henne. Så vi kommer åka tillsammans från flygplatsen :) Sen börjar våran Spring Break resa :) Vi ska ner till LA några dagar, sen till Las Vegas/Grand Canyon och sen åker vi hem igen. Det kommer bli många timmar i bil, men det kommer vara mycket att se också :)
 
Nu är klockan mycket. Det blir alltid att jag lägger mig sent även om jag bestämmer att jag ska lägga mig tidigt:)
 
God natt
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter jättekul,men ta de lungt på vägarna. Skype innan ni åker hoppas jag,love u :D

Svar: ja då, det ska vi hinna med mamma :)
lindawikfors.blogg.se

2013-03-03 @ 15:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0