2 Maj

Heeeej!!!
 
Jag vet inte vad som händer, men jag har inte tid att skriva i bloggen. Nu när jag inte har så mycket i skolan så gör jag massa annat istället :) Idag t.ex. så åkte jag med Bonnie för att ta kort på henne som hon ska skicka till sina släktingar nu när hon tar examen. Sen hade jag lektion och efter det solade jag och Brit en liten stund. Det var nämligen runt 30 grader idag, väldigt varmt!! Efter det så jobbade jag i två timmar, fast det var ingen som kom till mattelabbet så jag gjorde lite läxa och spelade spel :) Sen var det middag, läxa, gym och sen åkte jag, Andrea, Brit och Re till Berkeley för att köpa mat/frozen yogurt :) Kanske inte så bra att äta massa glass och sånt kl 11 på kvällen...
 
Nu är det bara två dagar kvar tills pappa och Fanny kommer, jag har längtat jättelänge, men det betyder att allt med HNU snart är slut. Så det känns både bra och dåligt. Jag försöker göra så mycket med kompisarna här som det bara går nu, jag vet ju inte om jag kommer få träffa dem igen. Och samtidigt som det är kul att pappa, Ia, Fanny och Tove kommer så är det tråkigt eftersom mamma, Mattis och Kisen inte kommer.
 
Nu ska jag snart sova men tänkte bjuda på lite bilder från när vi spelade tennis i Utah under första helgen på spring break :)
 
Utah var väldigt kalt och grått, ganska tråkigt.
 
Cory :) Dem här bilderna är från första matchen.
 
Jag och min dubbelspartner Carmen :) Vi förlorade rejält, haha.
 
Lamella, hon är nummer ett i singel.
 
Här är vi igen, glada efter förlusten :)
 
Jag när jag spelade singel. Det var jättesvårt och spela för det blåste som bara den! Sen hade jag nog inte haft en chans ändå :P Men jag var sååååå nära att få ett gem! Det gick till add-in, add-out och fram och tillbaka flera gånger!
 
Yasmine, hon är nummer två i singel :)
 
Andra matchen. När jag och Carmen gör ett misstag så låtsas vi alltid slå racken rätt i marken, så jag var tvungen att få det på bild :)
 
Tränaren Scott, Cory, Yasmine, Carmen, jag, Lamella och Katie
 
Katie och Lamella som var dubbelspartners, och Carmen i bakgrunden :)
 

Det var allt för den här gången :) Det blev inte så många bilder från andra matchen för Trina ville inte ta kort då, vet inte varför. Nu ska jag sova, god natt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0