4 Maj

Nu är pappa och Fanny här hos mig :)
 
Jag kunde inte sova så mycket igår natt, tror det var för att jag var så glad för att dem skulle komma. Först somnade jag inte förrän vid kl 1 på natten, sen vaknade jag kl 6 för att jag var helt igensnuvig pga pollen. Sen kunde jag inte somna om, haha :)
 
Imorse så gjorde jag och Selina lite matte. Provet är på onsdag så jag hoppas att jag hinner göra lite imorgon, sen måste jag plugga ganska mycket på måndag och tisdag så jag vet inte om jag hinner vara med pappa och Fanny så mycket då. Efter det så åt vi lunch och sen gick vi till poolen en liten stund. Men jag kunde inte vara där så länge för jag var ju tvungen att åka till SFO för att möta upp pappa och Fanny :)
 
Vi har inte gjort något speciellt idag. Vi hämtade ut hyrbilen på flygplatsen och sen åkte vi med våran gps Ingrid till hotellet som ligger vid vattnet i Alameda. Det är ca 10-15 min från skolan så det är ju inte så långt bort. Vi åkte och köpte lite grejer som Fanny behövde, tvål och sånt, och så åt vi på ett mexikanskt ställe. Sen åkte vi en snabbis till skolan för jag var tvungen att hämta lite grejer, jag gick ju fortfarande omkring i shorts och så varmt är det inte när solen går ner :)
 
Nu är klockan 22 och vi somnar nog allihopa snart. Vi vet inte riktigt hur morgondagen ser ut, det får vi ta imorgon. Men vi ska nog försöka kolla på Elfsborgsmatchen, ta en sväng till poolen och kanske lite shopping. Vi får se :)
 
Nu blir det sängen, god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0