6 maj

Idag har jag inte varit med pappa och Fanny alls. Dem släppte av mig på skolan runt 8.30 imorse. Jag hade lektion och möte och sen var jag tvungen att plugga med Selina på eftermiddagen och kvällen. Vi har matteprov på onsdag så vi får inte bli lata nu in i det sista. Men Fanny och pappa hade haft en bra dag. Dem åkte runt i San Francisco och dem fick hjälp av Ingrid, våran gps. Hon är tyvärr inte så bra på engelska så jag sitter mest och skrattar åt henne när hon pratar. Det är nästan som att det är bättre att ha det på engelska ;)
 
Imorgon hinner jag inte vara med pappa och Fanny alls tror jag inte. Eftersom vi har provet på onsdag så måste jag plugga igenom allt imorgon. Sen är det study day imorgon också, så då ska jag jobba i mattelabbet mellan 14-17.
 
Här är jag och pappa när vi var och shoppade igår. Han går redan runt med en påse :)
 
Pappa med bilen, han är riktigt nöjd :)
 
Nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig. Internet fungerar inte nu igen. Det har varit nere hela dagen så nu har dem fixat så att man kan få skjuts till ett cafe eller liknande om man behöver internet. Det är ju typiskt att det ska hända nu när alla slutprov drar igång. Men jag kan ju låna Fredriks och Rasmus internet, så det är ju bra :)
 
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0