15 okt

Hejsan!
 
Nu sitter jag och kollar på Sverige-Tyskland. Gör ni det med? Det började ju bra men nu ser det inte så ljust ut.
 
Idag har vi inte gjort något speciellt. Tränade imorse och sen gjorde jag och Pauline en pannkakstävling. Jag gjorde babanpannkakor på banan, ägg, krossade mandlar och lite kanel i, och Pauline gjorde vanliga. Dem blev båda goda så det blev oavgjort :)
 
Just det, igår hade vi ju tacokväll. Det var första gången jag köpte kött här. Vi köpte griskött och jag vet inte om jag tyckte om det. Vi hade i en tacokrydda (inte samma som i sverige dock, så blev inte lika gott) men det smakade typ korv. Så ska det väl inte smaka? Det fanns att välja mellan gris och ko-kött, så kanske ska pröva ko nästa gång. Eller var brukar man köpa hemma?
 
Ikväll, eller snart, ska vi till Hotel W som ligger på stranden. Dem har en skybar längst upp i hotellet med fin utsikt. Det är jag, Didem, Kat och hennes kompis från Canada som ska gå. Det är åldersgräns på 21 så Pauline kan inte följa med, och Desi orkar inte. Hon är en riktig brasilianare :) På bilden ser ni hotellet allra längst bort. Det ligger på udden längst bort på stranden.
 
 
Imorgon ska det bli väldigt fint väder så då ska vi till stranden innan lektionen. Kanske blir sista gången?
 
Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: mamma

Haha,förstår om de inte va gott,bara fläskkött...
det ska vara båda, både fläsk och nöt,o då blir det blandfärs som vi har i sverige. Jag får nog lära dig sen när du kommer hem,hihi ;D

2013-10-17 @ 17:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0