16 okt

Buenas noches!
 
Idag blev det stranden som dagt. Det har varit fint väder hela dagen, så det var en fin dag i Barcelona. Tråkigt bara att man har lektion 15-19. Så det är det jag har gjort idag. Efter lektionen så lagade jag lite mat också. Hittade fryst champinjonrisotto i frysdisken så det blev det idag, och det var faktiskt väldigt gott! Stekte lite baconbitar till och så gjorde jag en sallad (utan själva salladsbladen ;). Och så kollade jag på det nya How I Met Your Mother-avsnittet!
 
 
Kat och hennes kompis Fiona var här precis. Kat behövde lite hjälp med spanskan för hon har missat lite av lektionerna den här veckan eftersom hennes kompis är här. Hon ska göra ett prov imorgon eftersom det är hennes sista vecka, så jag agerade lite spanska-tutor :)
 
Igår var vi ju på Hotel W's Eclipse. Det är typ en skybar högt upp i hotellet med väldigt fin utsikt. Han som skulle ta bilden på min och Didem var inte den bästa fotografen, haha. Dem hade en kille som sjöng live där också och det var bra. Han stog inte på någon scen utan han stog på soffor, stolar och bardisken och sjöng. Det var lite kul :)
 
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Åker ju till Madrid på fredag morgon så jag har fixat med lite grejer nu. Har skrivit ut alla biljetter och skrivit ner all information jag behöver veta. Så nu känns det bra. Måste kolla hur jag ska ta mig till flygplatsen bara :)
 
God natt och sov så gott. Eller som man säger på spanska: "Que duermas bien!"
 

Kommentarer
Postat av: toveee

vad är det du ska göra i madrid nu igen?
och när åker du hem?:)

2013-10-17 @ 14:48:08
Postat av: mamma

Snart kommer du hem. Ha de bra i Madrid. :D Puss å Kram

2013-10-17 @ 17:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0