18 okt

Tiden bara springer iväg. Det har redan blivit den 18 okt, fast det är ju för att det är efter midnatt nu. Och om några timmar ska jag upp igen för att åka till Madrid, wohooo :)
 
Fast jag skulle ju gått och lagt mig för längesen. Men Kat lämnar Barcelona på lördag så det var sista kvällen ihop med henne. Så jag, Pauline, Kat och hennes kompis Fiona gick till ett ställe och åt lite kvällsmat, the last supper :( Men det var mysigt. Vi delade på en pizza och valde vi en tapasrätt var. Jag tog patatas bravas såklart! Men det är tråkigt att hon ska åka. Nu känns det som att det bara är jag och Pauline kvar. Och sen åker jag så dä är det bara Pauline. Nej då, hon har andra kompisar också. Jag sa att den här helgen får bli ett test om hur det kommer bli sen om 2 veckor när jag är borta. Så vi får se hur hon känner sig på söndag! Hoppas det går bra i alla fall.
 
Nu ska jag sova några timmar. Har ställt klockan på 4.30 :/
 
God natt och så hörs vi när jag är tillbaka i Barcelona igen!
 
Pauline, jag och Kat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0