21 okt

Hejsan!
Tänkte bara smita in här en snabbis för att säga att jag är tillbaka i Barcelona nu. Helgen i Madrid var jättebra! Madrid vad faktiskt bättre än vad jag trodde, det var jättemysigt. Men orkar inte berätta så mycket mer nu. Det blir bättre om jag berättar mer till bilderna som jag kommer lägga upp. Vi tog 250 bilder så ni har mycket att se. Men jag måste redigera alla först så det kommer nog ta sin lilla tid. Men det går nog ganska snabbt hoppas jag! Men nu är klockan mycket och jag måste sova. Vi ska till stranden imorgon nämligen! :) Det ska bli fint väder hela veckan, 23-25 grader. Och så kollar man vädret hemma, regn, regn och regn. Kommer ju få en chock när jag kommer hem, haha! Tänk att det snart är bara en vecka kvar. Tiden går alldeles för fort!
 
Nä, nu somnar jag snart här. Bäst att jag går och lägger mig.
 
Buenas noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0