22 okt

Hola!
 
Kom precis hem från restaurangen som ligger precis mitt emot våran lägenhet. Jag, Pauli, Desi och Camilla (alla från lägenheten) gick dit för att kolla andra halvleken mellan Milan-Barca. Eller restaurang vet jag inte om man kan kalla det, det är ingen märkvärdig restaurang i alla fall. Typ som en pizzarestaurang fast med tapas, kebab och lite annat. Fast den här gången åt vi inget, vi åt hemma istället. Förra gången vi åt där så var det inte så bra, det enda som är okej är nog kebaben.
 
Annars så har det varit en lugn dag. Jag och Pauli gick till stranden imorse. Det var varmt men det kom några moln då och då, men annars var det skönt. Vi låg på stranden ända tills vi skulle till skolan. Vi hade med oss böckerna som tur var så vi gick dit direkt. Men på vägen till skolan så hände det en grej, en inte så rolig grej. Jag kommer ihåg att när vi stog och väntade på metron så tog jag upp mobilen för att kolla vad klockan var och sen lade jag ner den, sen tog jag upp mitt lypsyl och så kom metron. Vet inte om jag glömde stänga facket eller inte, men när jag kommer till klassrummet och ska ta upp mina böcker så ser jag att facket är öppet. Kollar där i och ser att mobilen inte är kvar. Antingen så har jag glömt att stänga den och mobilen har ramlat ut, eller så har något tagit mobilen från väskan på metron, det var ganska många personer i vagnarna nämligen. Men sen undrar jag också varför någon skulle vilja ha en gammal sony ericsson-mobil, dem kommer ju inte få massa pengar för den om dem tror det. Hoppas du inte blir ledsen mamma att din mobil är borta :( Kollade saldot på internet och det är redan nere i 9 kr. Jag fyllde på med 100 kr innan jag åkte till Madrid så det är säkert någon som har använt den.
 
Jaja, nu ska jag kolla på det nya avsnittet av How I Met Your Mother och sedan sova. Pauline får vara min väckarklocka från och med nu :) Imorgon blir det stranden igen och sedan ska vi nog till Razzmatazz på kvällen. Här är en bild från Razz för några veckor sedan.
 
 
Buenas noches!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Turioturen att du har en väntande mobil här hemma nu:). Du va noga med mammas grejor hihi.

Svar: haha, ja det är tur i oturen :)
lindawikfors.blogg.se

2013-10-23 @ 16:13:38
Postat av: mamma


Ingen fara gumman,så länge det inte är din plånbok eller kamera eller nåt annat som är värt något,en gammal mobil vill väl ingen ha idag???? Eller? Ska du skaffa en ny mobil där eller väntar du tills du kommer hem? Haha såg inte pappas inlägg :D Vad är det för mobil du har hemma då? :D

Svar: jag vet inte. fanny fick en när hon förlängde sitt abonnemang men kommer inte ihåg vilken det var :)
lindawikfors.blogg.se

2013-10-23 @ 16:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0