3 Okt

Hejsan!
 
Här i Barcelona regnar det faktiskt! När jag vaknade imorse så låg jag typ i en svettpöl, det var så himla varmt! Det har varit varmt och kvavt hela dagen så jag hoppas att åskan kommer så att det blir behaglig värme igen :)
 
Jag har lite grejer att berätta faktistk, eller två rättare sagt :) På lördag ska jag och Pauline se Barca live!! Vi bokade biljetterna för några dagar sedan, och det sved lite. Hädanefter ska jag inte klaga på att Elfsborg tar mycket betalt för en match, vi betalade 60 euro var nämligen. Så jag hoppas verkligen att det blir en bra match nu så att det är värt pengarna :)
 
Nu till den andra grejen! Jag bokade flygbiljett precis, men inte till Sverige utan till Madrid! Jag har kollat runt lite och jag har betämt mig för att bo i Madrid ett tag när jag är klar med plugget här. Ska leta jobb och lägenhet innan jag åker. Neeeeej nu skojjar jag bara ;) Jag ska bara dit över en helg, haha! 18-20 oktober ska jag dit. Då ska jag träffa Caroline som bodde i lägenheten för ca en månad sen. Hon bor nämligen i norra Spanien och jobbar som au pair.
 
Så nu har jag lite att se fram emot :) Ser också fram emot läxan som vi fick idag. Vi ska välja ett ämne, vad som helst, och så ska vi prata om det i 10 min. Och det ska vi göra imorgon! Neeeeej! Jag har ingen aning om vad jag ska prata om! Och i 10 min också, det är ju en evighet! Ska sova nu så jag hoppas att jag kommer på något bra under natten!
 
 
Tror det här var under andra veckan jag var här. Jag är så himla dålig på namn och kommer faktiskt inte ihåg vad alla heter, haha.
 

Buenas noches! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0