22 Sept

Hej hopp!
 
De senaste dagarna har det varit väldigt fint väder här och det ser ut att fortsätta vara fint i flera dagar :) I fredags gick jag till stranden innan lektionen. Jag bor inte så nära stranden så jag måste ta tunnelbanan och byta linje också, så det tar ca 30 min. Men det är det ju värt :)
 
Igår gick jag och Paulina till stranden igen och det kanske blir stranden idag också. Sen är det en festivalhelg här i Barcelona för det är något speciellt på tisdag, kommer inte ihåg vad. Så dem har massa gratiskonserter och lite andra aktiviteter runt om i stan. Det ska vi nog också kika på idag :)
 
Bjuder på en bild från Parque de la Ciutadella. Jag var där förra veckan med Daniel och Mustafa (som båda åkt hem nu). Vi gick runt och kikade lite. Den parken hade faktiskt lite gräs här och där, riktigt imponerande! :P Och just det, där har jag på mig mina solglasögon som jag gjorde sönder i fredags :( Jag råkade sätta mig på dem. Åh vad arg jag blev!!
 
 
Adios!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0