24 Sept

Hej hopp!
 
Idag är det Merce-dagen här i Barcelona, så vi har ingen lektion idag! Det är massa grejer som händer runt om i stan så vi ska snart gå iväg och kolla lite. Tar med kameran så kan jag visa er också!
 
I söndags kväll så gick jag och Desi iväg till Placa Espanya som ligger bara 5 min här ifrån. Dem hade satt upp en stor scen där det var olika band som spelade. Men alla sjöng ju på Katalanska så man förstog ingenting. Ibland är det likt spanska men ibland är det likt franska tycker jag. Eller kinesiska när jag inte fattar alls ;)
 
Såhär såg det ut på Placa Espanya:
 
 
 

Har jag glömt att säga att det är ca 25 grader varmt här? ;) Här ska man inte klaga inte! Det har börjat bli lite kallare på kvällarna men jacka behöver man inte än, det är skönt :) Och just det, på tal om jacka! Jag har hittat en jättefin jacka på Mango förra veckan! Köpte den inte då för det kändes lite konstigt att köpa en jacka när man går runt i shorts ;) Men jag ska tillbaka dit och köpa den sen så att jag har något att ha på mig när jag kommer hem till kylan :)
 
Nu ska jag och Paulina kila iväg.
 
Hej svejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0